itext pdf cu diacritice în limba română; mysql connector utf 8

dany_future dany_future

itext pdf cu diacritice în limba română; mysql connector utf 8

  Ştie cineva cum se poate afişa într-un fişier pdf, prin librăriile itftext codat în utf - 8, în limba română?
   Aceeaşi problemă o am şi cu mysql jconnector Nu pot să înregistrez în baza de date literele cu diacritice din limba română cu toate că netbeans le afişează şi mysql suportă utf-8 prin phpmyadimn.
colaru colaru

Re: itext pdf cu diacritice în limba română; mysql connector utf 8

Buna.

Cred ca am dat de o problema asemanatoare in trecut - datele mele stocate in mysql cu diacritice romanesti nu erau aduse inapoi cum trebuie in Java. Problema era de la mysql - la crearea tabeleleor se specifica un CHARSET care implicit nu e UTF. Trebuei sa pui tu explicit, ca in sql-ul de mai jos (ENGINE=InnoDB AUTO_INCREMENT=90 DEFAULT CHARSET=utf8;):

-- ----------------------------
-- Table structure for comment
-- ----------------------------
DROP TABLE IF EXISTS `comment`;
CREATE TABLE `comment` (
  `id` bigint(20) NOT NULL AUTO_INCREMENT,
  `content` text,
  `article_id` bigint(20) DEFAULT NULL,
  `date` datetime DEFAULT NULL,
  `title` varchar(200) DEFAULT NULL,
  `nickname` varchar(30) DEFAULT NULL,
  `status` tinyint(4) DEFAULT NULL,
  PRIMARY KEY (`id`),
  KEY `FK_comment` (`article_id`),
  KEY `FK38A5EE5F2A97674` (`article_id`),
  CONSTRAINT `FK38A5EE5F2A97674` FOREIGN KEY (`article_id`) REFERENCES `article` (`id`),
  CONSTRAINT `FK_comment` FOREIGN KEY (`article_id`) REFERENCES `article` (`id`)
) ENGINE=InnoDB AUTO_INCREMENT=90 DEFAULT CHARSET=utf8;
colaru colaru

Re: itext pdf cu diacritice în limba română; mysql connector utf 8

Ce versiune de MySQL folosesti? (Old MySQL 3.x database used latin1 while my MySQL 5.x database uses UTF-8.)
cristiano cristiano

Re: itext pdf cu diacritice în limba română; mysql connector utf 8

De asemenea la nivel de string de conectare trebuie folosite proprietatile:

String url = "jdbc:mysql://host/database?characterSetResults=UTF-8&characterEncoding=UTF-8&useUnicode=yes";

Charset UTF-8

Pentru search trebuie specificat collation utf8_general_ci

A se vedea:

http://kb.softescu.ro/uncategorized/how-to-properly-save-diacritics-in-mysql-database/
http://stackoverflow.com/questions/4782077/execute-mysql-query-contains-chinese-character-using-java-program