invatat java pentru angajare

teddycarebears teddycarebears

invatat java pentru angajare

salutare tuturor,

sunt programator de multi ani am inceput incet in facultate ca toata lumea un pic de C/C++ si niste PHP iar apoi am trecut pe .NET. ma intereseaza sa invat Java ca sa ma angajez ca programator Java. nu imi trebuie pentru vreun proiect obscur la scoala sau mai stiu eu ce. mi-am propus ca in maxim 1 an de zile sa fiu angajat ca programator de Java si sunt un pic bulversat de zecile de tehnologii ce apar in toate anunturile de J2EE in special.

daca aveti vreun sfat legat de ordinea in care ar trebui invatate, legat de resurse online sau offline etc va rog sa mi-l impartasiti si mie.

multumesc anticipat,
teddy