Site-ul JavaRomania a fost lansat!

founder founder

Site-ul JavaRomania a fost lansat!

Site-ul Java Romania a fost lansat. Acest site este dedicat dezvoltatorilor in limbajul Java din Romania si de oriunde. Aici puteti citi/publica stiri, articole, prezentari de carti, oferte de locuri de munnca... Daca aveti opinii sau sugestii le puteti exprima ca raspuns la acest topic.
DanC DanC

Re: Site-ul JavaRomania a fost lansat!

Salut,

Din pacate in majoritatea timpului nu pot incarca site-ul:
imi apare un mesaj de atentionare ca serverul este prea incarcat.

Poate cu un hosting mai bun se poate rezolva problema.

Succes.
founder founder

Re: Site-ul JavaRomania a fost lansat!

Buna!

Am avut o saptamana de vacanta fara internet - acesta este motivul pentru care site-ul a cazut si nu am putut sa-l repun online. De acum http://www.javaromania.com o sa fie accesibil non stop - probabil pana la urmatorul concediu.

Spor!