POST STATIC CONTENT TO JBOSS

Mihai Mogos Mihai Mogos

POST STATIC CONTENT TO JBOSS

Salutare,

Am si eu urmatoarea problema. As dori ca pe un server de jboss 4.2.3 sa pot incarca static de pe client anumite fisiere(poze mai exact). Mi-am facut un folder images in ROOT.war in care clientul ar trebui sa incarce poze pe care sa le preia mai departe un Jasper Report. Problema este ca deocamdata am reusit doar sa accesez pozele din folderul asta, dar nu sa si adaug de pe client. Am incercat urmatoarea metoda

try{
//poza pe care incerc sa o adaug
File poza = new File("/home/mihai/Desktop/Belgia/poza.jpg");

//locatia de pe server unde doresc sa adaug poza
URL url = new URL( "http://127.0.0.1:8080/images/poza.jpg" ); HttpURLConnection urlcon = (HttpURLConnection) url.openConnection( ); urlcon.setRequestMethod("POST");
urlcon.setRequestProperty("Content-type", "image/jpeg"); urlcon.setRequestProperty("Connection", "Keep-Alive");
urlcon.setDoOutput(true);
BufferedImage p = ImageIO.read(poza);
OutputStream o = urlcon.getOutputStream();
ImageIO.write(p, "jpeg", o);
o.flush();
o.close();
}catch(Exception e){
e.printStackTrace();
}

Stream-ul de date pare ca se deschide atunci cand fac debug, dar cu toate astea fisierul nu este pus pe server.

Multumesc,
Mihai