OCP Java SE 6 (fostul SCJP 6) util la angajare?

alexdraganesc alexdraganesc

OCP Java SE 6 (fostul SCJP 6) util la angajare?

Salutari,

E primul meu mesaj pe forum :D. As vrea sa va intreb daca certificarea OCP Java SE 6 Programmer ajuta la angajare?

Nu am experienta la vre-un job cu Java dar invat independent si cu meditatie Java de 3 ani si vreau sa dau examenul luna viitoare intr-o incercare disperata de a ma anagaja pe Java :D. As vrea sa stiu ce stiti despre utilitatea certificarii la angajare .

Va multumesc,
Alex Draganesc : alexdraganesc@gmail.com