Java JTree

fata_cu_portocale fata_cu_portocale

Java JTree

As dori sa intreb cunoscatorii daca se pot face urmatoarele lucruri in Java folosind JTree:
1)  se poate schimba modul in care apar arborii?  adica sa apara ca arbori cu cerculete si sageti
2)  se poate sa am si ceva cod cand afisez arborele si daca modific codul sa se modifice arborele ( fara a rula din nou programul)
anoni anoni

Re: Java JTree

Buna! Scuze pentru intarziera cu care raspund.

1) Raspunsul este da. Aici poti vedea un exemplu http://java.sun.com/docs/books/tutorial/uiswing/components/tree.html#display; Codul arata cam asa:

ImageIcon leafIcon = createImageIcon("images/middle.gif");
if (leafIcon != null) {
    DefaultTreeCellRenderer renderer =
        new DefaultTreeCellRenderer();
    renderer.setLeafIcon(leafIcon);
    tree.setCellRenderer(renderer);
}

Te sfatui sa Folosesti tutorialele de la Sun cand lucrezi cu Swing.

2) Nu-mi dau seama ce vrei sa spui aici - eu inteleg ca daca poti sa modifici arborele facand apeluri programatice (gen sa expandezi un nod) - si in acest caz raspunsul este da - componenta se va reranda pentru tine cand apelezi codul tau