Ce ar trebui sa invat?

gheorghe gheorghe

Ce ar trebui sa invat?

Pot sa spun ca inteleg cat de cat ideea de orientat obiect si ma pricep cat de cat la java.
Ideea ii ca imi place extrem de mult programarea orientata obiect, si vreau sa invat ceva care m-ar putea ajuta la angajare in acest domeniu.
Pe ce credeti ca ar trebui sa ma axez?
Va multumesc!
zoom zoom

Re: Ce ar trebui sa invat?

Cred ca ar trebui sa inveti sa faci aplicatii Web cu Java. Java standalone nu e indeajuns.

Deci sa te joci cu urmatoarele: Servlets API, JSP, Struts - in aceasta ordine (o sa trebuiasca sa te joci si cu un Tomcat sau Jetty).

Dupa acea sa incerci sa folosesti un container: Spring sau EJB (s-ar putea sa te joci cu un server de aplicatii gen JBoss pentru EJB).

Mai api poti sa-ti pui probleme de persistenta: Hibernate si mai nou JPA.

Si ar trebui sa inveti sa folosesti un IDE gen Eclipse.

Si dupa acea poti sa te ocupi de chestii mai complicate (care incep si ele tot cu J ca si Java): JSF, JTA, JMS, JAAS, JAX-WS, JAX-RPC, JBPM, Jackrabbit, Junit, Jasper Reports...